از دست ندین

میــــــــــــــــــــکس

از دست ندین

تعدادی مرد در یک رخت کن باشگاه گلف هستند
موبایل یکی از آنها زنگ میزند
مردی گوشی ار بر میدارد و روی اسپیکر میگذارد و شروع به صحبت میکند
همه ساکت می شوند و به گفتگوی او با طرف مقابل گوش می کنند
مرد: بله بفرمایید
زن: سلام عزیزم باشگاه هستی؟
مرد: سلام بله باشگاه هستم
زن: من الان توی فروشگاهم یک کت چرمی خیلی شیک دیدم فقط هزار دلاره میشه بخرم؟
مرد: آره اگه خیلی خوشت اومده بخر
زن: می دونی از کنار نمایشگاه ماشین که رد می شدم دیدم اون مرسدس بنزی که خیلی دوست داشتم رو واسه فروش آوردن خیلی دلم
می خواد یکی از اون هارو داشته باشم
مرد: چنده؟
زن: شصت هزار دلار
مرد:باشه اما با این قیمتی که داره باید مطمئن بشی که همه چیش روبراهه
زن: آخ مرسی یه چیز دیگه هم مونده اون خونه ای که پارسال ازش خوشم میومد رو واسه فروش گذاشتن 950000 دلاره
مرد : خوب برو بگو 900000تا اگه میتونی بخرش
زن: باشه بعدا می بینمت خیلی دوست دارم
مرد: خداحافظ عزیزم
مرد گوشی را قطع میکند مردهای دیگر با تعجب مات و مبهوت به او خیره می شوند


بعد مرد می پرسد: ببخشید این گوشی مال کیه؟



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت16:26---14 مرداد 1392

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه انصافآ وبتون خیلی قشنگ نمیخوام تعریف و تمجید الکی بکنم واقعا قشنگ
من شما رو لینک میکنم و منتظر حضور گرم شما هستم...
شما هم لطفا بهم سر بزنید و نظرتون بگید و منو با اسم وب ام یعنی " تنهاترین عشق روزگار " لینک کنید
راستی اگر دوست داشتید میتونید کد بنر منو که در سمت راست و پایین آمار وب است در قسمت کدهای اختصاصی وبتون کپی کنید لطفا
همچنان منتظر شما هستم منم هر روز بهتون سر میزنم
یادتون نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:52 توسط Z |